Nagy János fatális hibát vétett, amikor beengedte a TESCO logisztikát Szigetszentmiklósra!
Lázár János helyettese nyilvánossá tette azt a frissített listát, mely a felfüggesztett állami beruházásokat tartalmazza. A listán szerepel az M0 Autóút sáméhegyi lehajtójának déli ága is, így az egyágú csomópont torzójával még beláthatatlan ideig együtt kell élnünk.
A döntés azért végzetes Szigetszentmiklós és a teljes Csepel-sziget szempontjából, mert a TESCO-botrány januári kirobbanása óta végzett adatgyűjtés alapján arra a következtetésre jutottunk, hogy
– a TESCO teljes hazai bolthálózatát kiszolgáló,
– 120 ezer négyzetméteres,
– napi 1500 kamionnyi forgalmat generáló teljes logisztikai bázis megnyitása után
CSAK AKKOR MARAD ÉLHETŐ A VÁROS ÉS A KÖRNYÉK, HA A TESCO FORGALMÁT A NÉGYSÁVOSSÁ ALAKÍTOTT 5103. JELŰ ÚT KÖZVETLENÜL A SÁMÉHEGYI CSOMÓPONTON KERESZTÜL VEZETI RÁ AZ M0 AUTÓÚTRA.
Értesüléseink szerint az állam a hiányzó déli ág megépítését magára vállalta, mivel azonban az ÉKM a fejlesztést felfüggesztette, hosszú ideig nem lesz a projektből semmi. Mivel a megvalósítás becsült ideje 18 hónap (+ 3-6 hónap a közbeszerzési időigény), a várható bekerülési költség pedig kb. nettó 2,0 Mrd forint, azt követően is sokat kell várnunk a megvalósításra, ha zöld utat kap a minisztériumtól a fejlesztés.
Mi várható?
A CTP (a fejlesztő) jogerős magasépítési engedély birtokában december óta építkezik.
– Ha az épület az új M0 felhajtó megépítésének elmaradása miatt nem kap használatbavételi engedélyt, akkor újabb – immár 3. – TORZÓKÉNT dísztelenkedik majd a városban.
– Ha az épület anélkül kap használatbavételi engedélyt, hogy megépülne a sáméhegyi csomópont déli ága, akkor a mindennapos közlekedési káosz jelentősen fokozódik majd.

Megérte?
– Megérte Nagy Jánosnak átnyomni a fejlesztést a képviselő-testületen egészségügyi eszközökkel kapcsolatos gyártásról hadoválva és milliárdos adóbevételekkel kábítva a képviselőket és a városlakókat?
– Mi áll majd szemben a károkkal, melyeket ez a beruházás okoz? A jegyző asszony szerint 2025-ig semmi, és utána sem tudni, mennyi.