- NAGY valamikor 2022. júliusa és októbere között már ISMERTE a bérlő – a TESCO-Global Áruházak Zrt. – által szolgáltatott, tényleges FORGALMI ADATOKAT.
- Az építési engedélyhez az első közútkezelői hozzájárulást július 6-án, a második, módosítottat október 18-án kapta meg a beruházó CTP.
- Épp azért volt szükség módosításra, mert a TESCO PONTOS ADATOKAT szolgáltatott a többlet forgalommal kapcsolatban.
- A közútkezelői hozzájárulás kiadása előtt hivatalosan bekérték a beruházásról NAGY NYILATKOZATÁT is, aki ezt a pontos többlet forgalom ismeretében adta ki.
- A Fidesszel önmagának 6,6 milliós jutalmat megszavaztató Nagy János 1 teljes éve titkolózik, és közben engem vádol rémhírterjesztéssel.
TÉNYEK:
A Szabályozási Terv (SZT) módosítását megalapozó tanulmányterv közlekedési munkarésze a TELJES logisztikai fejlesztés forgalmi terheléseként napi 5000 db személyautóval és 1500 tehergépjárművel számolt (ebből 4-500 kamion) – ezt az adatot hoztam nyilvánosságra idén februárban.
- • SZGK – személygépjármű – 2500×2=5000db
- • J1T – tehergépjármű < 3,5 t – 200×2=400db
- • J2T – tehergépjármű 3,5t-7,5t – 200×2=400db
- • J3T – tehergépjármű 7,5t-12t – 100×2=400db
- • J4T – tehergépjármű > 12t – 250×2=400db
(Forrás: Szabályozási Terv módosítását megalapozó tanulmányterv közlekedési munkarésze, képernyőmentés kommentben)
A teljes fejlesztési terület 613 ezer m2, melyből az SZT módosítása után 306 ezer m2 vált beépíthetővé. Most már tudjuk, hogy a logisztikai fejlesztésnek csak az 1. üteme a 117 ezer m2-es TESCO raktár, melynek megépítése után 2. ütemben még további 189 ezer m2-nyi épület építhető a telekre.
A terület 1. ütemű fejlesztése az alábbi pluszforgalmat generálja:
- 944 db szgk. és kistehergk/nap,
- 142 db középnehéz tgk/nap,
- 189 db nehéz tgk/nap,
- 1106 db pótkocsis és nyerges tgk (KAMION)/nap.
Forrás: A Magyar Közút CTPark részére 2022. október 18-án kiadott közútkezelői hozzájárulása
Az összevetés nehézkes, és a matek sem jött össze mindenütt, de az világosan látható, hogy nagyságrendileg stimmelnek a számok. Ha kvótaként fogjuk fel az SZT módosításnál figyelembe vett forgalmi adatokat, azt láthatjuk, hogy a TESCO teherautói ki is merítették a teljes fejlesztési terület kvótáját, puffer már csak a személyautóknál van. Ami pedig a teherautók tengelyterhelés szerinti megoszlását illeti, a kamionok (pótkocsis + nyerges) aránya és számossága is meghaladja a kvóta kétszeresét.
———————————
Összegzés:
- A TESCO adatszolgáltatása szerint 1437 db teherkocsi (+ 944 szgk. és kisteherautó),
- és ebből 1106 db kamion a tényleges forgalomterhelés.
- A CTP úttervezője 122 teherkocsiról beszélt a 2023. január 23-i lakossági fórumon. Ez az előző bekezdés adataival összevetve nyilvánvaló blődség, sőt, hazugság.
- Minden korábban közölt adat ül, NINCS RÉMHÍR és nincsenek légből kapott számok.
- A Fidesznek 6,6 milliót érő Nagy János ellenben egy éve titkolózik, ködösít, dékázik, propagandistázik. Pedig lehet konkrét kérdésre konkrét választ adni. Épp most adtam Nagy helyett.