Mi lesz veled, sáméhegyi csomópont?
Hiába keressük a 10 éves beruházási keretprogramot, melynek tartalmaznia kellene a csonka M0 (tescos) csomópont állami beruházásban történő kiépítését, ezért Lázár Jánoshoz fordultam közérdekű adatigényléssel.
önkormányzati képviselő
Hiába keressük a 10 éves beruházási keretprogramot, melynek tartalmaznia kellene a csonka M0 (tescos) csomópont állami beruházásban történő kiépítését, ezért Lázár Jánoshoz fordultam közérdekű adatigényléssel.
Ha Nagy János nem írja meg a lemondó nyilatkozatot, amiről eddig csak indirekt formában, a módosított közútkezelői hozzájáruláson keresztül volt információnk, nem történik a TESCO-telken egyetlen kapavágás sem.
Ennél csak rosszabb forgatókönyvek vannak, hiszen pénz biztosan nincs semmire, mert a Fidesz ellopta.
Ha normális polgármestere van a városnak, aki nem ad ki titokban lemondó nyilatkozatot, akkor a Nagylaposi dűlőn egyetlen kapavágás sem történik.
Mit ér 3300 aláírás, ha városunk vezetője titokban a város lakói ellen dolgozik, a hátuk mögött és a képviselő-testület megkerülésével köt háttéralkut az egész Csepel-sziget kárára, az illetékes minisztérium pedig megvizsgálni sem hajlandó a közútkezelői hozzájárulás keletkezésének körülményeit, és hogy milyen indokkal dobták sutba a szakmai szempontokat?
November 6-án az Építési és Közlekedési Minisztériumban Lázár János fogadott bennünket VARJU László országgyűlési képviselővel.
Nagy János szeptember 27-i „Közleménye” és a valóság meglehetősen távolra esnek egymástól.
Közlekedéssel foglalkozó mérnökként nem tudom szó nélkül hagyni a CTP-projekthez tartozó forgalmi adatokat.
Keszthelyi Dorottya 13. kerületi önkormányzati képviselő szervezésében került ma sor egy budapesti és agglomerációs közlekedéspolitikai konferenciasorozat 1. etapjára. Izgalmas előadásokat hallhattunk, melyek segítenek mélységben megérteni a folyamatokat.
A cél annak kikényszerítése, hogy a TESCO raktára csak akkor nyithasson meg, ha elkészül az új M0 csomópont.
Korábban egészségügyi eszközökkel kapcsolatos termelő beruházással ámította a lakosságot, most másodízben is átvert mindenkit a polgármester.
Nagy valamikor 2022. júliusa és októbere között már ismerte a TESCO által szolgáltatott, tényleges forgalmi adatokat.
Vajon a TESCO áramigényét biztosító földkábel nyomvonalának áttervezését kérő Liget utcai lakosok számíthatnak körzeti képviselőjük, a polgármester segítségére, vagy Nagy ismét inkább a CTP mellé áll a lakosság helyett?
Rémhírek terjednek a TESCO beruházással kapcsolatban – állítja Nagy János, mégsem tud konkrét kérdésre konkrét választ adni.
Felbontották a járdát a Temető utcában a Csepeli úttól a temető végéig: elektromos földkábelt fektetnek. Mivel az M0 Autópálya mellett található főelosztó nem tudja kiszolgálni a TESCO raktár áramigényét, Taksonyból hozzák majd az áramot.
Nem épül meg nyitásra a sáméhegyi M0 csomópont déli ága, nincs az államilag támogatott 24 projekt között.
Nagy János fatális hibát vétett, amikor beengedte a TESCO logisztikát Szigetszentmiklósra!
A képviselő-testület úgy döntött, a TESCO raktárbázis építéséhez nem szükséges környezeti hatásvizsgálat lefolytatása.
Kiderült, mely M0 csomópontokat fogja terhelni a TESCO forgalma mindaddig, míg nem épül meg a sáméhegyi csomópont déli ága.
Egészségügyi szakemberként fel kell hívnom a figyelmet azokra az egészségünket veszélyeztető tényezőkre, melyek az ipari parkok létesülésével kárt okozhatnak nekünk!
Biztonságos közlekedésünk, egészséges környezetünk mind védendő érték. Ezek kerülnek veszélybe, ha a TESCO logisztikai bázisa azokkal a feltételekkel költözik Szigetszentmiklósra, melyeket a szakmaiatlan és a városi érdeket szem elől tévesztő városvezetés „alkudott ki”.
Nagy János polgármester három alkalommal terjesztette elő a Nagylaposi-dűlő kérdését. Mind a három alkalommal RENDKÍVÜLI testületi ülésen, azaz a BIZOTTSÁGOKAT MEGKERÜLVE. Rendkívüli előterjesztés esetén ugyanis az ülés előtt csak 1-2 nappal kapjuk meg az anyagokat és a bizottságok tárgyalása is kimarad. Ezzel mind a lakosság véleményének bevonását, mind pedig a hosszadalmas előkészítést megkerülte. Ez Nagy felelőssége.
Valótlan információkat szolgáltatott Nagy János képviselőtársainak, és a képviselő-testület ezen hamis információk alapján döntött a Nagylaposi-dűlőre vonatkozó, a TESCO raktár megépítését lehetővé tevő Szabályozási Terv (SZT) módosításáról!
Erre mondott igent a tárgyalásokat vezető polgármester, majd előterjesztette a szabályozási terv szükséges módosítását. Az előterjesztéshez mellékelt, a tulajdonosokat képviselő Leshegy Kft. által készíttetett telepítési tanulmányterv közlekedési munkarésze szerint ekkora forgalmi terheléssel számolt a beruházó.
A Nagylaposi-dűlőn tervezett beruházásra a CTP decemberben szerzett építési engedélyt, de még a 2023 januári lakossági fórumon is titkolta, és a mai napig titkolja – a polgármesterrel egyetemben -, ki lesz a csarnok bérlője. A lakossági fórumon a jegyző asszony sem tudta megmondani, ki veszi bérbe a létesítményt, ezért nem tudott választ adni arra a kérdésre sem, hogy mennyi adóbevétele lesz ebből az ügyletből a városnak.
Elvárom, hogy a városvezetés is kérdezzen és mérlegeljen, valahányszor utat enged egy újabb beruházásnak. A Nagylaposon (régi eperföld) már épül a TESCO logisztika, és a hírek szerint az önkormányzat egy újabb beruházásnak mutathat zöld lámpát – ezúttal a lakóterületekhez közelebb eső Pápai-dűlőn.